Ett nytt försök..

Ja, nu ger jag det ett nytt försök till att blogga.. Har väl en del att blogga om, eller ja kanske inte egentligen. Gör ju inte så mkt annat än jobbar, är hemma och sover typ. Efter att man blivit gravid så försvinner en stor del av ens tidigare nöjen kan jag känna ibland.. Shopping är inte lika roligt, kommer ju för sjutton inte i klänningarna som jag älskar så!
Men det är ju så klart skitkul att känna att den där inne i magen sparka runt och vad h*n nu gör..
Men ibland kan jag sakna att festa, dra på mig nån tight klänning, hööööga klackar och gå ut och dansa hela jävla natten lång. Meeen, i stället blir det att ligga på soffan efter arbetet och bli aptrött vid halv tio tiden. Ha ha!

Imorgon ska jag träffa Sonny och han ska hjälpa mig planera juldagens fest som vi hade tänkt ha här hemma. Det är nåt att se framemot. Fy vad bitter jag låter. Ingen bra start på en ny blogg inte. Ha ha!

Får ta tag i min dag och gå ut med hunden, inte sitta här och sakna det gamla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0