Lyckad dag.. :)

Ja fy fan, den här veckan började toppen! Fick idag mitt hår jag köpte på tradera (som jag skrivit om) satte i det och nu vill jag alltid ha så här långt hår!!

Är supernöjd och trivs kanon som sagt..
Fick även ett mycket positivt samtal idag om att jag fått viket jag sökt!! Behövde inte komma på nån "intervju" eftersom jag har så bra meriter samt att alla jag arbetat med har bara sagt gott om mig osv.. Kan inte vara annat än lite stolt faktiskt. Det känns lite som jag fått en stor bekräftelse på att jag faktiskt jobbar med det jag ska helt enkelt. :)

Så nu hoppas jag att ni mina vänner får en lika underbar dag som jag!
Fridens!

Kommentarer
Postat av: eva

vaaa snyggt det blev!!! å grattis till vicket! :)

2009-03-02 @ 21:16:35
Postat av: hanna

snyggt de blev!

2009-03-03 @ 11:23:04
Postat av: Bettan

Tjusiga bruden ;)



Hoppas ni får det trevligt ikväll.



Kram

2009-03-14 @ 15:20:21
URL: http://haradso.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0