Ja, julia..

..nu gör jag som jag blir tillsagd. Den 6:e bilden i det 6:e albumet i vår dator hittar jag denna bild som Rickard tagit för läääänge sen.


Visst sjutton blir man nostalgisk? Å när jag ser att jag har långt hår så vill jag ju så klart ha det nu! Ska åka till Göteborg med min sambo till helgen, så får väl se om jag kan inte handla det nånstans billigt. :)
För övrigt så kan jag längta till våren/sommaren när man gick ner och satte sig i Åbroparken och satt en hel kväll med vänner och drack, spelade kubb och slogs mot mygghelvetena!  Det var tider det!

Kan förövrigt berätta att jag fått tag i en tjej som ska göra nagelförlängning på mig imorgon, å kan ni ens gissa vad kostanden är? 100 spänn! Ingenting typ!! Är så lycklig att jag äntligen ska få göra det igen.. Hoppas abra det blir bra, men hon hade jobbat med det tidigare så det tror/hoppas jag på!!

Nu ska jag laga mig lite broccolipaj, är så sjukt sugen på det!!

Fridens!!

Kommentarer
Postat av: juli

ååå härlig bild!

gick vi en enda gång t parken denna sommaren? jävla skit sommar!

puss

2009-02-11 @ 13:36:24
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Peter och Bettan

Hoppas ni får det mysigt i Göteborg



Puss

2009-02-11 @ 15:47:00
URL: http://haradso.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0