Test..

Jag gjorde testet som Julia hade gjort och fick fram följande:
Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Kan faktiskt tycka att det stämde ganska bra på mig. :)

I helgen har jag gjort en del, var i huset och fixade både fredag och lördag. Fick besök där av Elisabeth, min bror och farmor. På lördagen kom även Jullan som jag sen drog en sväng på stan med och åt mat med. Najs! När man får mer "egentid" med henne så inser man verkligen hur mycket jag saknar dem nere i Italy! ÅK INTE NER DIT FÖR FAN! Stanna i Sverige med mig! :D Vi kommer ju ha ett stort gästrum, som är Ert när ni vill!

Var ute i lördags, det var ganska roligt! Min ena klasskamrat lyckades med något som denne fått höra hela dagen idag, men det får han ta. Ha ha! Stackarn.

Har en extrem mensvärk nu, har haft sen igår och det släpper inte! Ska åka till Danmark med klassen på torsdag, så jag hoppas det släpper tills dess, annars blir jag ledsen.

Nu ska jag sortera lite kläder, vilket alltid ger mig ångest, för jag vill verkligen inte prova kläder och inse att jag inte längre kan ha korta toppar då magen blivit stor eller testa byxor och inse att röven blomstrat upp ordentligt. USCH!

Fridens!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0