Husplaner..

Ja, nu funderas det för fullt om vilka färger vi ska ha vart osv.. Vilka färger vi ska ha på golven och vad vi ska för golv i köket? Ja, det är en jädra massa att tänka på, men faaan vad kul det är!

Var och mätte golven idag och träffade maken till en av systrarna som sålde huset. De ville skänka en hel del möbler till oss, bland annat en orange lurvig fåtölj som jag så klart blev kär i!! :D Tror dock inte att min sambo blir så imponerad av den, men ack vad fin jag tyckte den var!

Fick mitt lönebesked idag med, det var ett upplyftande sådant! Fick nästan tre gånger mer än jag trodde jag skulle få, så nu ska jag köpa mig en ny cykel tror jag!
Imorgon blir det kanske nåt glas vin med flickorna, men jag har haft huvudvärk hela dagen idag så jag får väl se hur jag mår imorgon.
NU är det dags för soffan med Holidaydip och morötter och gurka!! Mumma!!

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0