Tack å hej..

..leverpastej!! Har dåliga nyheter vad gäller kameran, den har fått fnatt och är på lagning så några nya bilder blir det tyvärr inte.
Igår var jag med Hanna, Nina och Markus på PopQuiz på Harrys. Tanken var att vi skulle ta det lugnt men så blev ju inte fallet. Nina och Markus drog sig hemåt vid elva snåret då jag och Hanna drog oss ut på nytt, efter att vi varit hemma hos oss en runda och fyllt på alkoholhalten i blodet. Väl på Harrys igen så blev det shots och cider, ett mycket smart drag måste jag säga. Ha ha!! Mådde inte prima ballerina när jag vaknade, men efter att ha haft huvudet i toaletten och sovit lite till så är jag på benen. Är dock skittrött och vill inte alls flytta, men det är bara att köra på. Har dessutom dragit på mig en förkylning och varje gång jag nyser nu så ekar det i lägenheten. Ha ha!!

Ska slänga in några gamla kort, bara för att ni ska se på nåt.
Världens sötaste Tessan på hennes möhippa.Tessan på sin möhippa
Jag har handen i en stenrumpa, detta var i Ankor Wat, Kambodja förra sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0