Imorgon så smäller det..

Ja, då flyttar vi! Har hört grannarna knulla idag på morgonen, (jag tror det var det annars är det en hund som har ont i magen nånstans) och jag kommer inte sakna alla dessa ljud från grannar och främst från alkisarna och posten folket. Posten har en bil som larmet ALLTID går igång på här nedanför så runt halv åtta på morgonen är det obligatoriskt att bli väckt av detta jävla billarm. Fattar inte varför de inte fixar skiten? Ja ja, snart så slipper jag det! Muhahahahaa!! Ska bokstavligen slänga ner den sista skiten i kartonger idag, orkar inte hålla på att sortera mer, nu får det vara nog.

Kommer bli av med mitt internet nu med i en sisådär 3-4 veckor, jag kommer inte överleva!! Ska dock försöka fixa upp lite bilder nu sista dagen så ni har något fint att titta på tills jag uppstår på nytt. :)

Fridens!!

Kommentarer
Postat av: jull

haha vilken underbar morgon!

lova att lägga upp bildernu då?!?

lycka TILL ME FLYTTEN!

PUSSAR

2008-10-24 @ 12:20:32
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0