Danmark nästa!!

Japp, imorgon klockan tjugo i sex på morgonen(!!) så sätter jag mig på bussen för att åka ner till grannlandet. Vi ska på studiebesök med klassen  och vi ska även gå och se utställningen Bodies, vilket jag med fasansfull förtjusning/skräck väntar på. Det är riktiga människor de har stoppat upp och balsamerat och ställt ut för att man ska se alla delar på människan typ. Se deras hemsida så får ni se bilder. Tror det kommer bli riktigt läskigt faktiskt.
www.bodiestheexhibition.com

Jag slänger upp bilder så fort jag kommit hem!!

Fridens och god natt!

Kommentarer
Postat av: josse

vad hände med "slänger upp bilder så fort jag har kommit hem" ;)

2008-10-13 @ 22:50:40
Postat av: eva

släng opp bilderna då!! ;)

2008-10-16 @ 20:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0