Ångest..

.. Ja, jag får erkänna nu att jag får fullständig ÅNGEST av att sortera mina kläder! Jag vill inte skiljas från några plagg alls, de där jeansen jag inte kan knäppa nu KAN jag kanske få på mig när jag väl börjat träna? Om jag inte redan har tillräckligt med ångest för lägenheten ser ut som ett helvete med kartonger och skit överallt så ger klädsorteringen mig ännu mer ångest. Jag vill bara att allt ska vara över och att jag bor i mitt hus, inte all skit med städning och packning innan. Suck. Får väl hitta lite energi nu så jag kan lägga allt bakom mig och vara klar med det. ATT FLYTTA SUGER!! Att ha flyttat är ju underbart men det här tar fan kål på mig.

Fridens!

Kommentarer
Postat av: jull

ååå baby, ta de bara lugnt så ordnar de sej nog fint, när jag kommer o hälsar på kommer du helt att ha glömt denna veckan, puss på dej!

2008-10-22 @ 17:02:02
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0