Dunderförkylning och feber..

..har jag drabbats av, igen! I fredags var jag på sjukhuset och gjorde det jätteroliga cellprovet och kände mig halvdålig när jag gick dit, men på vägen hem så var det som om febern överföll mig och drog ner mig i helvetet så det var hem för att äta alvedon och må piss. Har inte mått bra under hela helgen och imorgon ska jag börja min praktik, känns ju sådär med tanke på hur jag mår. Som tur är så har jag bara introduktion imorgon på två timmar, så jag får vila under resten av dagen. Idag trycker jag i mig alvedon för febern och huvudvärken, apelsiner för c-vitaminerna och massor av inlagda vitlöksklyftor för att bli av med helvetesförkylningen. Får hoppas det hjälper!

Satt nyss och tittade på My Sweet Sixten, ni vet det där programet på Mtv om rika snorungars 16årsfester. Denna gång var det P Diddys son som fyllde år. Känns kul att de lägger mer pengar på en fest än vad jag kommer tjäna genom livet typ.. Bittert! Han fick två bilar med, den förbannade snorvalpen! Avundsjuka tror jag det heter, Johanna? Ska bara titta på Du blir vad du äter eller Biggest Loser idag så jag kan känna mig lite bättre och snyggare.. Ha ha!!

Nu ska jag komma på vad jag är sugen på till middag, men har en känsla av att det blir vitlöksklyftorna i bare!!

Fridens!!

Kommentarer
Postat av: jull

naww ta o krya på dej!

jag vill ha bilder av huset!!!

kommer gästrummet va redo för inflytting till jul?

puss

2008-11-23 @ 17:12:54
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Anonym

krya på dig söt!



jag som jull!

bilder på huset, och jag vill ha gästrummet i februari ;) puss!



2008-11-23 @ 21:05:05
URL: http://emmilou.blogg.se/
Postat av: Anonym

nää, va suurt...! hoppas du blir bättre snart..det är väl typiskt att ngt sådant ska hända när man ska ut på apu:n,hmm.. kram på dig!vi hörs../ eva

2008-11-24 @ 15:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0