Vansinnig, besviken och tokförbannad..

Just nu så är min "sambo" inte populär. Han är så gott som utslängd. Han skickade ett mail om att han nu inte kan vara ledig i juni (vår semester som vi planerat) eftersom hans chef trodde att han skulle jobba då igen eftersom han är borta nu. Nu är det bra. Nu får det vara nog. Jag är så ARG så jag skulle kunna sticka kniven i honom om han vore hemma, så det är fan tur för  honom att han är på andra sidan jorden. Överväger seriöst att slänga hans kläder i svarta sopsäckar och ner i förrådet. Ni förstår inte hur arg jag är!! Vill inte att någon som läst detta ska yttra ett ord till mig i verkliga livet så att säga, för jag tänker inte prata om det!!!
Lyssnar nu på musik som jag skriker till tex Since you been gone med Kelly Clarkson, I dont give a FUCK med Peaches, Eat you alive med Limp Bizkit, Going under med Evanescene osv. Får väl snart en varning eller påhälsning av grannarna, men då jävlar ska de få.. Med mitt humör just nu så borde det brinna i håret på mig och ögonen slänga knivar i hjärtat på folk.. GRRR!!
Funderar på om man kan beställa en man på postorder som kan ge en det man behöver? Det borde finnas, annars ska jag nog fan se över det. Får väl skriva in mig på såna där dejtingsidor.. Ha ha. Nej nu ska jag..jag vet inte vad. Elda upp hans bärbara dator eller nåt.

Kommentarer
Postat av: jull

usch fy fan!
tycker du ska boka en biljett o komma o fira din semester me mej här i italen istället!
puss

2008-05-21 @ 12:18:28
URL: http://julbull.blogg.se
Postat av: jossan

jag hoppas för din skull att du har lugnat ner dig nu! så du inte åldras i förtid eller nåt pga alla aggressionhormoner.. :P

2008-05-21 @ 20:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0