Sjuker..

Ligger hemma nu med feber och är dunderförkyld. Kan knappt prata. Överväger att sätta två tamponger i näsborrarna för näsan rinner så. Det är SÅ tråkigt att vara sjuk!! Orkar knappt gå från soffan till toaletten och så är det kanon fint väder ute.. Vill ligga i solen och njuta men nej nej, jag blir sjuk och ligger inne. :(

Sambon kom hem i förrgår. Han hade köpt mig den rosa mobilen jag ville ha, men nackdelen är att det inte finns svenska på den, så jag kan inte skriva å ä ö i mess, vilket är lite svårt.. ha ha. Han hade även köpt mig en rosa "rullväska" som jag önskat, samt två adidasjackor. :) Mkt nöjd med detta. :)
På söndag ska Tagemage trimmas, ska bli skönt att få det gjort och det tycker nog han med. Hoppas bara att jag mår bättre tills dess, för idag mår jag sämre än igår.
Hade dessutom tid till min nagelteknolog (som det så fint heter) idag som jag fick avboka. Skulle gått dit förra veckan men då åkte jag till danmark så då fick jag avboka den tiden med. :( Vill fixa iordning naglarna men kan ju inte gå dit när jag mår som jag gör idag.. Får vackert  vänta..

Nu ska jag lägga mig på soffan och titta på Pippi Långstrump.. Fixade några avsnitt, ska bli så roligt att se.. :P

Fridens!

Kommentarer
Postat av: Emma

krya på dig stumpelump! Rosa överasskningarna lät inte helt fel :D
sakna!

2008-05-29 @ 21:51:49
URL: http://emmilou.blogg.se
Postat av: jull

hej bejb
förstod inte riktigt igår...
du har inte bokat o kommer inte att boka?
du kommer inte komma?
va e du säger?????
puss

2008-06-04 @ 08:12:02
URL: http://jullbull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0