Nu är jag tje..

.. på skolan och alla dess arbeten. Ja jag vet att det är självvalt, men jag vill inte ha så mkt att skriva. Sen att jag är så dum så jag väntar till sista minuten med det som ska lämnas in imorgon får jag skylla mig själv för, men usch säger jag bara!

Typ så sitter jag vid datorn, lagom frustrerad!!

Men nu är jag klar med det iaf, ska börja imorgon med en bok som ska in nästa vecka. Urk!!
Jag vill bara ha mitt sommarlov nu och ha hem min gubbe så vi kan njuta i solen och lukta på syrenerna.. Men det får dröja två veckor till. Suck.

Skriv nåt för sjutton för att muntra upp mig!!

Fridens!

Kommentarer
Postat av: jull

haha vilken kul bild!
säg inte att du har sommerlov om två veckor??
fy fan!
va ska nu göra i sommar då?
jobba? åka t italien?
saknar dej min vän!!!
va ska du göra på midsommar?
puss

2008-05-13 @ 10:54:35
URL: http://julbull.blogg.se
Postat av: marlene

Hej hej johanna, va duktig du är som kämpa på så där!! skönt med sommarlov vad händer i sommar ? ngt planerat ? va ju länge sen vi sågs nu =) men jag hoppas att allt är bra med dig =) här är allt toppen veckorna flyger förbi, läser inget nu men det känns skönt blev lite tje på skolan jag med =/ ha det bäst kram M

2008-05-13 @ 19:43:08
URL: http://amazingm.blogg.se
Postat av: emmilou

Hittanemo låt till dig:
"fortsätt kämpa, fortsätt kämpa, fortsätt käääääämpa..." ;o)

sakna!

kram Emma!

2008-05-15 @ 22:29:03
URL: http://emmilou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0