Wii spelande och Vin drickande..

Igår spelade jag, Marie och Johanna Wii och drack vin. Vid halv tio tiden dök Ozzy ner också och senare även Sonny och Paul. Fyllan var ett faktum, men roligt hade vi. Rickard skickade ett mess igår om att han levde och så, men jag ville/vill att han ska ringa. Så jag är lite putt på sambon för närvarande.

Nu sitter jag och tittar på "Cocktails" i brist på annat, i väntan på att Marie ska komma hit och leka med mig.. :)
Imorgon börjar skolan, är inte alls sugen på det nu, men det är väl det bästa än att jag ska gå här hemma och oroa mig för min sambo.

Ska bädda ner mig i soffan igen, är för trött för det här.

Fridens!

Kommentarer
Postat av: jull

tjohoo baby!!
trevligt att hitta dej här igen,
va lite mer aktiv andra försöket??
puss på dej

2008-01-08 @ 12:55:20
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: jull

tjo bruttan!
varför vill alla komma i just april, e lite fullbokat här då, ska ju hinna me ett par exams me.
bättre att komma i mitten på maj eller varför inte juni?? e ledig 29maj-3juni om de passar damen så slipper jag gå i skolanär ni kommer... e även helt ledig 21-25 mars.. kolla ditt schema så hörs vi! puss obs, ta oskriv nåt kul här me

2008-01-09 @ 21:13:35
URL: http://jullbull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0