Uppsatser, lätt panik och rastlöshet?

Sådär, nu skriver jag igen.. Min dator har ju gärna brunnit upp.. Ha ha! Den är inne på lagning nu, där kommer en massa pengar försvinna.
Min sambo är hemma nu, det är därför jag kan skriva lite igen..

Sitter och skriver en uppsats om självskadande beteende, ni vet flickor och pojkar som skär sig själva osv.. Mkt intressant måste jag säga! Ska meddela betyg senare på detta.. :P
Har MASSA jävla skolarbete att göra, så nästa vecka när jag har lov så lär jag inte få vila nåt utan bara plugga hela tiden.. Det suger verkligen!!

På söndag åker R till Finland för att jobba.. Har fått ha honom hemma i en vecka precis, innan han ska iväg på nytt. Det suger det med för övrigt. :(

I lördags hade jag tjejfest, men dildoparty.. Ha ha! Det var mkt mkt roligt och lyckat! Men min sambo kom hem på kvällen, så när vi möttes ute smet vi hem lite tidigare ( Jenny skulle sova hos oss) för att ta igen lite.. Hi hi!

Nu ska jag återgå til min uppsats, tyck nu synd om mig för sjutton!
Hoppas jag har några som fortfarande läser, trots mitt långa uppehåll..

Har saknat att kommunicera med er mina vänner! Men nu är jag tebax!

Puss å kram!
Fridens!

Kommentarer
Postat av: jull

hey hey baby!
jag har allt saknat dej här i cyber rymden
och har börjat fundera på om du undviker mej, och om jag ska utse ett straff:)
menom din dator har brunnit upp e du allt förlåten!
se tillo berätta om ditt liv här lite oftare!
saknar dej!
pussar

2008-02-09 @ 10:46:49
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: emmilou

kan inte mer än att hålla med jull att du ska vara mer
flitlig här..

sakna!

2008-02-10 @ 12:16:50
URL: http://emmilou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0