Projektarbete och sommarjobb..

Idag har jag ringt till en avdelning i Växjö där de vårdar personer med självskadande beteende som jag ska skriva ett arbete om.. Blev så välomhändertagen på telefon att jag hoppade av glädje. Mitt arbete kommer gå så bra, det är roligt att känna det en gång.. Ha ha!!

De ringde från Rörstorpsgården idag och undrade om jag hade sökt sommarjobb hos dem, en timme senare hörde Luddö av sig.. Roligt att vara populär! :D

Har inte mött grannen ovanför idag, med den stora grymma hunden.. Hennes lillebror (en kille på 18-20 år) har skaffat sig en sån där kamphund, pitbull tror jag det är och han har ingen som helst pli på den! Den kastade sig mot Tage igår när vi möttes och jag blev tolv tunnor rasande!! Skrek åt honom att hålla ordning på sin byracka.. Jävla idiot. Möter jag honom igen och samma sak sker, då jävlar.. :) Så den som äger en sån hund, gå på hundkurs för sjutton!!

Annars så sker inte så mycket.. Rickard kommer hem i helgen, det ska blir gott att få hem min sambo, även om det bara är över helgen.. Behöver lite kärlek. :D

Har suttit i en timme nu och tittat på kläder, har hittat en del, men är inte riktigt säker på att det är min stil?
I aprikos?

Med de tightsen till?
Jaa, det är mkt man vill ha, men budgeten säger dock stopp. Men de två tunikorna kostar max 149 kr styck! :)

Shoppade lite idag med, hade ju kvar ett presentkort på 300 kronor sen i julas. Köpte två snygga toppar på B-Young. Najs!!

Nu ska jag sätta mig en stund med mitt arbete tror jag. :)

Skriv om ni läser!
Fridens!


Kommentarer
Postat av: lööka äta flööööta kompisen =P

Tunikorna var supersöta men är de inte lite färglösa?? Jag ser ju dig som min färgklick i vardagen :D
Puss på dig sötis!

2008-02-21 @ 23:03:56
Postat av: marlene

super fina kläder johanna =) hoppas allt e bra med dej, va ju så där länge sen nu igen =) puss å kram

2008-02-22 @ 11:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0