Megafinne och bad hairday..

Idag började skolan igen, vilket i sig kanske var bra, men hade jag kunnat vara hemma och ändå få pengar så hade jag hellre varit det. Iaf så lämnade jag in mitt arbete som jag lagt ner på tok för många timmar på, men det var skönt att det var över.

Problemet är att i min klass finns det en person som retar mig till vansinne, då hon inte kan låta andra prata till punkt, så min dag gick mest ut på att störa mig på denna i nästan sex timmar, otroligt meningsfull dag!! Eller inte..

Hade dessutom när jag vaknade insett att jag skulle få en rejäl megafinne mitt på hakan och att mitt hår behöver färgas, så mittbenan börjar visa mitt ljusa hår... Inte bra!!

Men nu har jag suttit och ätit pizza, fixat inför redovisningen på onsdag med Daniel. Imorgon har vi hemmastudiedag, så då ska jag bara löööööööka!! :D

Nu ska jag väl slänga mig på soffan som kallar så härligt på mig..

Fridens!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0