Husmusen och magkatarr..

Just nu är jag så jävla irriterad så jag.. vet inte vad.
Hade ju för ett tag sen sexparty här hos mig, det var ju superkul och allt men så kom det till det här att betala.. Ha ha! Fick in alla pengarna av flickorna som skulle, betalade in det till husmusen och sen ringer ÄGAREN till mig och säger att det fattas pengar!! Whataf*ck!! Jag säger då att jag inte fått nån lista om hur mkt varje person skulle betala osv.. Det som fattades var iaf 170 kr som jag vackert fick sätta in.. Till vad undrar jag? Jag blir vansinnig på att jag ska bli tvungen att betala för nåt jag inte ens vet? Tror knappast att nån av tjejerna betalade för lite medvetet, men hur ska jag kunna kolla det om jag inte vet vad de skulle betala? Jag blir rövknullad!! ARG!!

Har dessutom varit hemma några dagar för jag har ont av magkatarr, detta gör det inte bättre!!

Kan tro att jag har tourettes syndrom nu, för jag går och skriker svordomar och fula ord..

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt fin dag :)

2008-02-28 @ 15:30:47
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0