Äntligen klar!!

Med den förbannade uppsatsen om "Från fattigvård till Socialtjänst". Lika tråkigt som det låter, om inte värre!!
I torsdags var vi ute några från klassen, blev ett jävla tryck på oss alla, en hamnade med huvudet i toaletten på Harrys, en gick hem väldigt tidigt, men vi andra restererande tre bäljade i oss så mycket som möjligt, vilket resulterade i att jag låg hela fredagen och kräktes som, ja jag vet inte vad.
Tog inte en enda bild, men jag tänkte lägga upp några bilder från tjejfesten för två veckor sen.. :P
Elisabeth, Jenny och Emma B
Tror Emma har nån liten vibrator i handen eftersom de andra tittar på längtansfullt på det hon håller i.. Ha ha!

Jag och Nina
Var det enda kortet jag var med på, synd att jag inte tog på min grymt snygga klänning jag hade på mig.. :P

Marie i sin snyggaste pose!

Jenny Valross!

Blev en del mer kort, men allt kan inte läggas upp.. :P

Nu ska jag nog unna mig en Mexicana med extra mycket dressing på tror jag, skolan börjar ju imorgon så det är lite synd om mig, plus att jag är klar med arbetet, så då får man fira så.. :)

Skriv nu till mig, tycker det är för glest här.
Puss å kärlek å sånt..
Fridens!

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha fan vilka fina bilder, jag är klart snyggast på den bilden NOT! Kul som fan var det den kvällen i alla fall!!
Puss puss

2008-02-17 @ 17:26:04
Postat av: jull

jag blir mest lessen när jag ser alla tjejjerna samlade, jag vill ju åxå va me!
e sååå fest sugen idag men de e ju inte en enda människa som vill va me!
jag blir så trött...
puss

2008-02-17 @ 19:30:46
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: Bettan

Va kul att se lite bilder från festen, måste få se dom andra korten med =). Tack än en gång för en mycket trevlig fest. Puss puss

2008-02-18 @ 12:58:29
URL: http://Haradso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0