Överkörd..

..precis så känner jag mig idag. Nu får det vara nog. Även jag har en gräns, och snart är den nådd för gott!!

Har suttit nu och tittat på skor som jag vill ha.. Vill nån donera pengar till mig? :)
Ni ska få lite bilder på dem här, så får ni se vad jag står mellan..




Den i mitten är nog den enda skon jag har råd med, den översta kostar nåt på 2000 kr och är från Gwens Stefanis L.A.M.B kollektion och likaså den längst ner tror jag och den kostade ännu mer.. Men de är grymt fina!

Lite shopping är det enda som kan få mig att le lite nu tror jag, så jag ska återgå till att fantisera och se om jag hittar nåt billigt fynd.. :P

Fridens!!

Kommentarer
Postat av: hanna

jag ha blivit kär ja med....i de gröna skorna=)....fasiken va snygga de va....go get them girl, du förtjänar dem! kram!

2008-04-22 @ 16:12:14
Postat av: marlene persson

åå vilka fina skor johanna,, så DIG,,, väl synliga=) hur e det med dej ? hur går skolan e det mkt nu ? kram

2008-04-23 @ 10:09:35
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0